Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Jeśli zdarza się inaczej - wyraźnie o tym informuję. Uszanuj to, proszę, i nie kopiuj, nie rozpowszechniaj zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody.

czwartek, 12 sierpnia 2010

Wakacje na remoncie

Mój blog chwilowo ma wakacje, a ja mam  remont... Ale w tzw. międzyczasie staram się realizować swoje projekty. Chwila na lekturę też musi się gdzieś znaleźć. Tym razem wpadł mi w łapki zbiór felietonów Joanny Szczepkowskiej pt.: "Jak wyprostować koło?". Coby Wam nie było smutno bez moich wpisów, zostawiam mały cytat:

"Mózg naprawdę nie jest inteligentny. Dlatego codziennie, uparcie trzeba mu mówić, o co ci chodzi. W końcu zrozumie i zacznie nad tym pracować. A wtedy same nogi zaprowadzą cię do celu. Tylko zasiej dobrą myśl. Jak nie dla siebie, zrób to dla swojej praprawnuczki."

Ok, zatem postaram się codziennie rozmawiać sama ze sobą... Zacznę od jutra. =)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisz, co o tym myślisz. :) Dziękuję. :)