Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Jeśli zdarza się inaczej - wyraźnie o tym informuję. Uszanuj to, proszę, i nie kopiuj, nie rozpowszechniaj zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody.

środa, 5 stycznia 2011

Zazdrościć czy nie?

Zazdrostka, czy też koronka, już gotowa. Robiona kremową nitką Altun Basak MAXI i szydełkiem nr 1. Zużyłam ok. 1,5 kordonka na firankę odrobinę dłuższą niż 1,68 m i szeroką na ok. 30 cm. Przyrząd mierniczy za daleko, żeby pofatygować się po niego, więc mierzyłam tak na oko. ;)
W niewielkim fragmencie "zazdrośniczka" wygląda tak:



A w nieco większym i z rozczochrańcem w tle (zdarza mi się wyglądać lepiej, ale pokażę się, a co!) tak:



Pozdrawiam serdecznie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisz, co o tym myślisz. :) Dziękuję. :)