Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Jeśli zdarza się inaczej - wyraźnie o tym informuję. Uszanuj to, proszę, i nie kopiuj, nie rozpowszechniaj zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody.

piątek, 4 marca 2011

Irytka

Irytka - tak mogłabym nazwać tę chustę, bo mnie pod koniec odrobinę irytowała. ;) Kiedy ją niby skończyłam, okazało się, że skosy są zbyt "strome". Trzeba więc było kombinować, ale dałam radę i jestem zadowolona z dotychczasowego efektu. A to jeszcze nie koniec... ;)

Chusta dzisiaj się blokowała:



Wzór w zbliżeniu wygląda tak:



Chusta robiona w oparciu o wzór zamieszczony w czasopiśmie Sandra extra - Szydełkowa moda na lato, nr 2/ 2010.

Każdy dzień jest dobry na podziękowania. :) Dziękuję wszystkim za zaglądanie na mojego bloga, i za komentarze - to wszystko bardzo motywuje do działania! serce

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisz, co o tym myślisz. :) Dziękuję. :)