Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Jeśli zdarza się inaczej - wyraźnie o tym informuję. Uszanuj to, proszę, i nie kopiuj, nie rozpowszechniaj zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody.

piątek, 11 marca 2011

Na opak

Zupełnie niechcący wyszły mi dwie pary podobnych kolczyków, różniące się jedynie ułożeniem kolorów. Najpierw powstały te ciemno-jasne:



A potem chciałam z radością obwieścić realizację zamówienia i minka mi nieco zrzedła, bo odszukałam maila i... doczytałam, że to nie tak miało być z tymi kolorami, że miało być odwrotnie, a nie tak, jak mi się wydawało. :) Przystąpiłam więc do dłubdziania kolczyków jasno-ciemnych:



I tym sposobem dwie osoby (mam nadzieję, że) będą uszczęśliwione. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisz, co o tym myślisz. :) Dziękuję. :)