Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Jeśli zdarza się inaczej - wyraźnie o tym informuję. Uszanuj to, proszę, i nie kopiuj, nie rozpowszechniaj zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody.

środa, 30 marca 2011

Old Plantation - odsłona #1

Old Plantation - tak we wzorze została nazwana serwetka, którą zaczęłam robić w styczniu. Wiem, że mogłabym to do tej pory skończyć, ale jest jak jest, a to ze względu na masę różnych innych zajęć, jak i to, że robiłam ją zwykle w podróży. Chociaż jednak częściej wybierałam książkę. Bo w mojej torbie prawie zawsze można znaleźć książkę i/lub jakąs napoczętą robótkę, i jeszcze czasem jakieś notatki do nauki. :) A że już cokolwiek widać, więc pozwolę sobie pochwalić się robótką. Chociaż haftu i tak nic nie pobije - obraz robię już mniej więcej 1,5 roku. ;)



Są też nowe zakupy, już trochę wykorzystane. ;)



I jak zwykle - odrobina wiosny. :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisz, co o tym myślisz. :) Dziękuję. :)