Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Jeśli zdarza się inaczej - wyraźnie o tym informuję. Uszanuj to, proszę, i nie kopiuj, nie rozpowszechniaj zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody.

czwartek, 28 kwietnia 2011

Wyróżnienie :)

Moja praca po raz kolejny została doceniona przez firmę Ariadna. :) Wyniki konkursu do wglądu na stronie Ariadny. Do konkursu wystawiłam kapelusz i wachlarz. Ze swoich prac jestem niesamowicie dumna. :)





Kapelusz może pełnić funkcję użytkową - trzyma się na głowie, chociaż jest dość pokaźny. Ale, po pierwsze, kapelusz "miał wyglądać". :) Wachlarz niestety nie chłodzi, za dużo w nim dziur. ;) A za wachlarzem skryłam się ja. :)



Poza tym mam nowe kolczyki. Tym razem takie "pięciominutówki", ich wykonanie zajęło zaledwie kilka chwil.

2 komentarze:

  1. Nic dziwnego, że dumna i nic dziwnego, że wygrały, bo są przepiękne!

    OdpowiedzUsuń

Napisz, co o tym myślisz. :) Dziękuję. :)