Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Jeśli zdarza się inaczej - wyraźnie o tym informuję. Uszanuj to, proszę, i nie kopiuj, nie rozpowszechniaj zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody.

piątek, 6 maja 2011

Magdalenki

Kolejne frywolitkowe kolczyki. Pomyślałam, że otrzymają nazwę Magdalenek, na cześć właścicielki i matki chrzestnej, bo takiego wzoru jeszcze u mnie nie było. ;)



Z Piwonii, która została z mojej pierwszej chusty, mniej więcej od miesiąca dziergam bluzkę, a może nawet tunikę. Zobaczę, co z tego wyjdzie. :) Ostatnio prace ruszyły bystro, więc mogę już co nieco pokazać. Wiem, że słabo widać wzór, ale lepszych zdjęć chwilowo nie mam. Dodam, że jest to bluzka robiona z elementów, będzie miała długie rękawy (mam nadzieję, że będą takie, jak sobie wymarzyłam).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisz, co o tym myślisz. :) Dziękuję. :)