Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Jeśli zdarza się inaczej - wyraźnie o tym informuję. Uszanuj to, proszę, i nie kopiuj, nie rozpowszechniaj zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody.

wtorek, 17 maja 2011

Szukam szczęścia :)

I znajduję. ;) Do mojej kolekcji czterolistnych, a czasem i "więcej-listnych", dołączyły dzisiaj nowe okazy. Pierwsze koniczynki w tym sezonie. :)



Do pokazania mam też kolczyki. O takie:



Od firmy Ariadna otrzymałam nagrodę, którą mi przyznano za kapelusz i wachlarz. Dostałam kordonki i zestaw do haftowania, i jeszcze czółenko, które od dawna chciałam mieć, ale zawsze szkoda mi było pieniędzy na zakup. A tu proszę, jaka niespodzianka! Jestem szczęśliwa! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisz, co o tym myślisz. :) Dziękuję. :)