Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Jeśli zdarza się inaczej - wyraźnie o tym informuję. Uszanuj to, proszę, i nie kopiuj, nie rozpowszechniaj zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody.

piątek, 12 sierpnia 2011

Old Plantation - odsłona ostatnia

Jak już zostało napisane w tytule, pokazuję tę serwetkę po raz ostatni. Teraz jest już gotowa do zaprezentowania - uprana, wykrochmalona, piękna. :) Średnica - 160 cm. To moja pierwsza tak duża serweta i zapewne nie ostatnia. :)







Na specjalne życzenie powstały też kolczyki. Model ten pojawił się już we wcześniejszych wpisach, więc nic odkrywczego nie zrobiłam.



Muszę się też pochwalić, że wróciłam do haftowania maków. Mam taki zamiar, żeby je w tym roku skończyć... Oby sie udało! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisz, co o tym myślisz. :) Dziękuję. :)