Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Jeśli zdarza się inaczej - wyraźnie o tym informuję. Uszanuj to, proszę, i nie kopiuj, nie rozpowszechniaj zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody.

poniedziałek, 22 sierpnia 2011

Słodko

Dostałam od koleżanki kolczyki, ale niestety nie spełniały funkcji użytkowych. Były za ciężkie, żeby je utrzymały wkręty, które do nich zostały doczepione, więc musiałam dokonać kilku cięć. Na początku wyglądały tak:



Dla mnie została część z wkrętem i największe koła, które jeszcze nie znalazły swojego zastosowania.



A wspomniana koleżanka otrzymała takie kolczyki:



I jeszcze kartkę.



W rodzinie też była imprezka, na ktorej daniem głównym był ten oto tort:



I to na dzisiaj wszystko, czym chciałam się pochwalić. Dziękuję za uwagę. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisz, co o tym myślisz. :) Dziękuję. :)