Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Jeśli zdarza się inaczej - wyraźnie o tym informuję. Uszanuj to, proszę, i nie kopiuj, nie rozpowszechniaj zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody.

środa, 31 sierpnia 2011

Super Oval, listek i maki

Serwetka jest już gotowa. Nie podobała mi się, bo wyszedł mały błąd w trakcie robótki, źle mi się spojrzało, no i dalej poszło... W trakcie szydełkowania widziałam, że coś jest nie tak, ale dopiero dzisiaj, po wykrochmaleniu, zauważyłam co. I niech to zostanie moją tajemnicą. :) Teraz będę się trzymać wersji, że tak miało być. Może kiedyś zrobię tę samą serwetkę nieco uważniej, żeby była taka, jak we wzorze, ale i ta z błędem wygląda bardzo ładnie.
Nici z odzysku, lata temu miało być z nich zrobione bolerko, lecz jak widać, nie wyszło. Jeden kordonek ostał się z etykietką, więc mogę napisać, że serwetka została zrobiona nićmi Perle 8, szydełko nr 1. Wymiary: 90 cm x 60 cm.





A ponieważ trochę nici mi zostało, zachwycona listkami Aurelii, zrobiłam mojego pierwszego listeczka. Aurelko, bardzo Ci dziękuję za inspirację i wzór! serce Na jednym listku się nie skończy. :)



Serwetka nie jest duża, mieści się na dłoni.



Pisałam wczoraj, że wyznaczyłam sobie terminy na ukończenie pozaczynanych robótek. Swój termin ma też obraz, ale nie zdradzę, na kiedy zaplanowałam finał tego "dzieła". Na dowód, jak dużo mi jeszcze zostało, pokazuję stan haftu na dzisiaj. :)



A teraz za igłę... do haftu... gotowa... start! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisz, co o tym myślisz. :) Dziękuję. :)