Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Jeśli zdarza się inaczej - wyraźnie o tym informuję. Uszanuj to, proszę, i nie kopiuj, nie rozpowszechniaj zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody.

środa, 28 września 2011

Celtic Magic i broszki

Uległam magii Celtic Magic i sprawiłam sobie taką serwetkę. A robiłam z zegarkiem w ręku. Tak z ciekawości, żeby zobaczyć, ile czasu zajmuje zrobienie. Po dodaniu wszystkich minut wyszło mi, że "straciłam" 7 godzin życia. :)
Parametry techniczne: kordonek Ariadna Maja 8, średnica 57 cm.





Mam nowego bzika. Wędrując po sklepach internetowych zobaczyłam piękne broszki i zapragnęłam mieć coś podobnego. Niemal od razu wzięłam się do roboty i tak powstały dwa okazy. I na pewno na tym się nie skończy, o nie! :) Kropeczkowa ma 6,5 cm szerokości, a fioletowa 8 cm.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisz, co o tym myślisz. :) Dziękuję. :)