Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Jeśli zdarza się inaczej - wyraźnie o tym informuję. Uszanuj to, proszę, i nie kopiuj, nie rozpowszechniaj zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody.

czwartek, 13 października 2011

A sunny day

Został mi kawałek żółtego kordonka, więc trzeba było jakoś to zagospodarować. I tak powstała kolejna serwetka. Ten napoczęty kordonek miał mi w zupełności wystarczyć, ale z przyczyn oczywistych kordonka zabrakło - serwetka okazała się być większa niż na zdjęciu przy wzorze, a opisu nie czytałam, bo po co, przecież na zdjęciu nie wyglądała na dużą...  Cała ja. :) Tym sposobem wróciłam do punktu wyjścia - znowu mam kawałek kordonka do zagospodarowania. :)





Dane techniczne: kordonek Ariadna Maja 8, kolor żółty nr 333, szydełko 1.0 mm, wymiary: 50 cm x 120 cm.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisz, co o tym myślisz. :) Dziękuję. :)