Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Jeśli zdarza się inaczej - wyraźnie o tym informuję. Uszanuj to, proszę, i nie kopiuj, nie rozpowszechniaj zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody.

sobota, 29 października 2011

Urodzinowa mandala

Przedstawiam kolejny efekt mojej przygody z haftem matematycznym. Tym razem jest to dość nietypowa kartka urodzinowa dla wyjątkowej osoby. :)





Nadmiar obowiązków obecnie nie sprzyja moim robótkom, ale staram się poświęcać im chociaż chwilę. I mam bardzo dużo nowych pomysłów i robótkowych planów. Jednak większe przedsięwzięcia muszę ciągle odkładać na niezdefinowane "kiedyś". Nie, nie, wcale nie narzekam. Lubię mieć dużo zajęć. :) Może jak się trochę zorganizuję ze wszystkim, znowu rzucę się w wir robótkowego szaleństwa. :) Już niedługo pochwalę się kilkoma nowymi drobiazgami. A dziś po prostu czułam potrzebę wytłumaczenia się z moich długich blogowych nieobecności. :)
Dziękuję wszystkim za miłe komentarze i za odwiedzanie mojego bloga. Pozdrawiam serdecznie!
Renia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisz, co o tym myślisz. :) Dziękuję. :)