Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Jeśli zdarza się inaczej - wyraźnie o tym informuję. Uszanuj to, proszę, i nie kopiuj, nie rozpowszechniaj zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody.

czwartek, 17 listopada 2011

Kolczyki, śnieżynki i torebka po tuningu

Zacznijmy od kolczyków. Długo zastanawiałam się nad ich kolorem i wzorem. Miały być czarne, eleganckie, ale jakoś mi nie szło robienie właśnie takich kolczyków. Na szczęście wyobraźnia mnie nie zawiodła i zrobiłam coś w ciepłych, jesiennych barwach. Długość kolczyków - 4 cm.

***
Let's start with tatting earings. I've thought about their pattern and colour since I had an idea of making earings. Firstly, I made one black earing, then the second different one... but it wasn't what I expected. Luckily my imagination did its best and finally I created something in warm autumn sunny colours. Length - 4 cm.


Popełniłam też kilka śnieżynek, chociaż pogoda jeszcze mało zimowa (na szczęście).

***
I've made also a few snowflakes, although the weather outside isn't winter (happily).


I na koniec moja dzisiejsza robótka, której poświęciłam połowę dnia. Długo zabierałam się za naprawienie tej torebki, a była porwana w kilku miejscach i klejona, bo byłam zbyt leniwa, żeby porządnie się nią zająć. Przed naprawami wyglądała tak:

***
Finally, look at my bag old-new bag. :) It took a half of the day to repair it. The bag was torn in few places and I glued it because I was to lazy to repair it more precisely. Let's see how it looked before:


Teraz torebka ma nieco romantyczno-dziewczęcy wygląd:

***
And now my bag has a bit romantic and girlish appearance:

1 komentarz:

Napisz, co o tym myślisz. :) Dziękuję. :)