Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Jeśli zdarza się inaczej - wyraźnie o tym informuję. Uszanuj to, proszę, i nie kopiuj, nie rozpowszechniaj zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody.

wtorek, 29 listopada 2011

Krajobraz z bombką

Wczoraj udało mi się skończyć pierwszą świąteczną kartkę. Bardzo mi się podoba i zapewne poleci gdzieś w Polskę. :) Chciałabym zrobić takich kartek więcej, ale wiadomo... zima jak co roku znowu zaskoczyła drogowców, a święta zaskoczyły mnie. ;) Praca na tą kartką sprawiała mi dużo radości, a widok wyłaniającego się obrazka cieszył moje oczy.

***
Countryside with the ball. I managed to finish the first card for Christmas yesterday. I like this card very much and I'll send it somebody in Poland. I'd like to prepare more cards but... you know... it's quite suprising that Christmas are very soon. ;) I was taking pleasure in making this card. I hope it's very easy on the eye. :) But I know that beauty is in the eye of the beholder. :)



4 komentarze:

  1. ...śliczna kartka...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna haftowana karteczka.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wygląda :)

    Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyglądają bombeczki w otoczeniu tych gwiazdek!

    OdpowiedzUsuń

Napisz, co o tym myślisz. :) Dziękuję. :)