Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Jeśli zdarza się inaczej - wyraźnie o tym informuję. Uszanuj to, proszę, i nie kopiuj, nie rozpowszechniaj zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody.

czwartek, 17 listopada 2011

Moje pierwsze Candy

Frywolitkowe, brązowo-słoneczne kolczyki i sześć frywolitkowych śnieżynek z poprzedniego wpisu przygotowałam specjalnie dla Was. :) Wystarczy komentarz pod tym wpisem z jakimś namiarem na Was (adres e-mail lub blog). Oczywiście będzie mi miło, jeśli na swoich blogach zostawicie jakąś informację o candy, ale zapewniam, że nikogo nie będę ścigać za to, że nie ogłosił całemu światu, że oto zorganizowałam "rozdawajkę". :) Na zgłoszenia czekam do 3 grudnia 2011 r. Wszystko jasne? Chyba tak. :) Zapraszam! :)


56 komentarzy:

  1. Reniu, wiesz dobrze, że kocham Twoje robótki i ustawiam się w kolejce po candy:):):)buziak:):)
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tez bardzo chętnie ustawie się w kolejce, po takie cudeńko zawsze!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. UUUU, co za śliczności. Ja też ustawiam się w kolejce. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. To i ja się dołączę :) Masz talent Renia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wstyd mi prosić o więcej ale stare dobre przysłowie mówi: "Jak dają to brać, jak biją to uciekać":)
    Zatem przedstawię się:
    Eliza:)

    OdpowiedzUsuń
  6. To i ja się zapiszę, jestem 7 w kolejce;) może ten numer przyniesie mi szczęście:)
    Zapraszam również do mnie na candy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo proszę o uwzgl mej skromnej osoby ;) p.s aniołki są cudne

    OdpowiedzUsuń
  8. chętnie zamówiłabym jakieś aniołki ale nie zobaczymy się przed świętami..

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak tutaj nie skusić się na takie cudności :D
    ustawiam się grzecznie w kolejce
    pozdrawiam
    Dorotka
    http://mojesutasze.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  10. Ostatnio zafascynowały mnie frywolitki - uczę się:) Przejść obojętnie koło tych cudności przejść nie sposób:) Grzecznie w kolejce staję i pozdrawiam, Monika - szydelkoija.blox

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja również zapisuję się na te śliczności.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam.
    Wlasnie zaczynam nauke na szydelku, a u Pani znalazlam taaakie cudenka ,ze z przyjemnoscia zapisze sie na nie .
    Pozdrawiam serdecznie .
    http://przepisy-malgorzaty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo chętnie dołączę do zabawy :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapisuje się, bo frywolitki od zawsze mi się podobają.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudne candy :).

    Mam nadzieję, że to mi dopisze szczęście w losowaniu :).

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne.Ustawiam się w kolejce po te cudeńka. pozdrawiam. bozbar@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Podziwiam Twoje prace. Gratuluję bloga. A frywolitki to coś, czego nie mogę pojąć. Chciałabym je wygrać. Zapisuję się. Pozdrawiam - Renata.
    renig@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Takie śliczności! Ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgłaszam się po takie cuda! :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. cudeńka takie, delikatne i piękne
    chętnie sie zapiszę
    zapraszam również do siebie na małe co nieco http://halula.blogspot.com/2011/11/komu-komu.html
    pozdrawiam
    Ula :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudeńka misterne i delikatne!
    Zapisuję się koniecznie :-)
    Pozdrawiam
    sarmatixart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Witam
    Śliczne robótki tu widzę i ustawiam się w kolejce po nie..pozdrawiam
    http://katerinakwiatynaslub.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Śnieżynki są po prostu prześliczne!!!Spróbuję więc szczęścia i ja:)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  24. Chętnie ustawiam się w kolejkę :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Śnieżynki:). Nie mogła bym takiej okazji przepuścić.
    pozdrawiam.M.

    OdpowiedzUsuń
  26. Skusiły mnie te śliczne frywolitki! Rozgoszczę się w kolejce i na blogu. Zapraszam jednocześnie na moje candy: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczne frywolitkowe śnieżynki ;)
    Z przyjemnością dołączam do kolejeczki po te cudeńka i zapraszam do mnie ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. a co tam! Frywolnie się zapiszę ;)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. zgłaszam się
    dorota_wysocka@epf.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. Takie cudne śnieżynki!
    Zapisuję się!

    OdpowiedzUsuń
  31. Ale śnieżnobiałe śliczności więc i mój e-mail tutaj zagości.

    pozdrawiam:
    wara44@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  32. Ale skarby.
    Czyli kolejka do zabawy się wydłuża.:)
    Frywolitki to nadal dla mnie czarna magia;)
    Gorąco pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  33. Śliczności!
    Spróbuję szczęścia w losowaniu.
    Pozdrawiam cieplutko =}

    http://moja-koniczynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. piękne śnieżynki:)
    z chęcią bym je przygarnęła:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. Śnieżynki się w tą zimę bardzo przydadzą, bo podobno ma nie być śniegu ;)
    Z chęcią zostanę ich właścicielką :)
    Pozdrawiam i zapraszam na moje candy :)
    http://kasiulkowo-katarzynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. nie umiem robić frywolitek! niestety...
    Chętnie zobaczę je na własne oczy :)
    Pozdrawiam, Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  37. Cudnosci ! Jesli wygram, to beda mialy honorowe miejsce na mojej choince !
    Serdeczne usciski!

    OdpowiedzUsuń
  38. To i ja sie ustawiam w kolejce po takie piękności :)
    agasz-g@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  39. Zgłaszam się :)
    Są sliczne
    Blog: troja.pinger.pl
    trojanda@o2.pl
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  40. Z chęcią wezme udział w tej "rozdawajce"Podoba mi sie frywolitka, ale jej nie umiem robić. Może jednak, kiedyś......

    OdpowiedzUsuń
  41. na ostatnią chwile sie zapisuje ale te śnieżynki są tak śliczne że licze na szczęsie :D

    OdpowiedzUsuń
  42. Mam wyjątkowo lewe ręce do frywolitki (wiem, bo próbowałam) - a jest tak piękna. Dlatego stają w kolejce i cierpliwie czekam.

    OdpowiedzUsuń
  43. Cudności frywolitkowe, przyłączam się do zabawy z przyjemnością. Pozdrawiam, Agnieszka
    http://zalesinek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. ależ cudne frywolitkowe gwiazdeczki, będę zachwycona jeżeli do mnie szczęście się uśmiechnie.... będę wniebowzięta:)
    serdecznie pozdrawiam:)
    http://jolazola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Boże, jakie wspaniałości przygotowałaś! Chętnie się zapiszę na Twoje candy. Pozdrawiam //violka :)

    OdpowiedzUsuń
  46. ja ostatnia :)
    A noż się uda

    OdpowiedzUsuń
  47. Po takie śliczności to i ja chętnie wyciągam rączki i grzecznie ustawiam się w kolejce ;o)

    Pozdrawiam gorąco ;o)
    Mysia z http://mysiowyzakatek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. uf.. to się jeszcze załapałam :)
    ustawiam się w kolejce i zapraszam na mojego początkującego bloga :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  49. Rzutem na taśmę jeszcze i ja zdążyłam. Ustawiam się w koejce Pozdrawiam Małgosia ma.bo13@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  50. Jezu już chciałam zamknąć stronę z rozczarowania, że nie zdążyłam, ale nagle mnie olśniło, bo to dzisiaj jest 3 i dopiero po 23, więc pare minut na zapisy mam:)
    Chyba będę ostatnia, ale co tam:) Chociaż rzadko się zdarza, że ostatni wygrywają, ale kto nie próbuje ten nie wygrywa:)
    http://czarnalolapogodzinach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. to i ja stanę w kolejce :0
    wyplataneopowiesci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Och! Praktycznie w ostatniej chwili się zgłaszam! ;D

    www.slodkotko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. a ja kilka minut po ale się zgłaszam :) i pozdrawiam.
    http://aboku02.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. szkoda, że nie widziałam o twoim cudnym candy z chęcią wzięłabym udział ;)

    OdpowiedzUsuń

Napisz, co o tym myślisz. :) Dziękuję. :)