Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Jeśli zdarza się inaczej - wyraźnie o tym informuję. Uszanuj to, proszę, i nie kopiuj, nie rozpowszechniaj zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody.

wtorek, 8 listopada 2011

Robótkowe zaległości

Zacznę od wprowadzenia nieco zimowego klimatu, chociaż za oknami nadal piękna, złota jesień. Zrobiłam dwie śnieżynki i zostawiłam je na pamiątkę paniom pielęgniarkom. :)
***
Firstly, I'll introduce winter climate although the autumn weather outside is beautiful. I made two snowflakes and I left them for the nice nurses in hospital.



Z moich ostatnich robótkowych popisów mam do zaprezentowania również kolczyki. Błękitne jak niebo w mroźny, zimowy poranek...
***
I made also a nice earings lately. They are as blue as sky on the frozy, winter morning... ;)

 

Ale żeby nie było tak zimowo - coś w ciepłych jesiennie wrzosowiskowych barwach - broszka i spinka w jednym.
***
And now something in warm autumn colours which remind me of moorlands. We can use it in two ways: as a brooch or as a hairpin. Tricky, isn't it? ;)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisz, co o tym myślisz. :) Dziękuję. :)