Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Jeśli zdarza się inaczej - wyraźnie o tym informuję. Uszanuj to, proszę, i nie kopiuj, nie rozpowszechniaj zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody.

poniedziałek, 7 listopada 2011

Welcome to my world

Czas na zmianę. Mam nadzieję, że na lepsze. :) Skopiowałam większość wpisów z poprzedniego bloga, gdyby jednak ktoś chciał zerknąć na oryginał, tutaj jest adres: www.rene-art.bloog.pl. Spróbuję także wprowadzić pewną nowość - zamierzam pisać po polsku i po angielsku. Ponieważ studiuję filologię angielską taka praktyka językowa z pewnością mi się przyda. :) Jeśli znajdziecie jakieś błędy, proszę o informację. A teraz... witajcie w moim świecie! :)

***
It's time for a change. I hope it's a change for better. :) I copied majority of posts from my previous blog but if somebody wants to see the original site - here is an address: www.rene-art.bloog.pl. I'll try also to do something new - I'm going to write in Polish and English. I'm studying English so this kind of language practice will be beneficial for me. :) If you find any mistakes, please inform me. And now... welcome to my world! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisz, co o tym myślisz. :) Dziękuję. :)