Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Jeśli zdarza się inaczej - wyraźnie o tym informuję. Uszanuj to, proszę, i nie kopiuj, nie rozpowszechniaj zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody.

niedziela, 4 grudnia 2011

Candy - wyniki

Witajcie!

Candy się już skończyło, a ja wiem, kto dostanie ode mnie paczuszkę. :) Dziękuję wszystkim za udział! Mam nadzieję, że będziecie tu chętnie wracać. :)


W zabawie wzięło udział ponad 50 osób, wszystkie komentarze zostały policzone, jeden los został odjęty, bo był "luźnym" komentarzem nie związanym z candy. Losy trafiły do miseczki z wesołą świnką, która skakała z radości, że ktoś powierzył jej tak odpowiedzialne zadanie. :) 



Zrobiło się małe zamieszanie wśród losów, bo każda karteczka bardzo chciała wydostać się z miseczki. Ale szczęście uśmiechnęło się dzisiaj do...


Katarzynki (komentarz numer 37).
Gratuluję! :)

Katarzynko, ponieważ adres mailowy widnieje na Twoim blogu, więc już lecę napisać do Ciebie wiadomość. Na odpowiedź czekam do następnej niedzieli, jednak mam nadzieję, że szybko odpowiesz na maila. :) Jeszcze raz dziękuję wszystkim za zabawę i może, kiedyś zapraszam na następne candy. :)

Pozdrawiam serdecznie!
Renia

8 komentarzy:

  1. Gratuluję:).
    Szkoda, że do mnie los się nie uśmiechną :(.
    Dziękuję za zabawę.
    pozdrawiam.Magda.

    OdpowiedzUsuń
  2. Juuuuuhuuuuuu :) Rany, Reniu, nawet nie masz pojęcia jak baaaardzo się cieszę :D Po ciężkim weekendzie na uczelni, taka wiadomość!!!! Ależ jestem szczęściarą!!!!
    Pięknie dziękuję i spieszę podać adresik :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za zabawę :) Zwyciężczyni gratuluję ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za zabawę i gratulacje dla Katarzynki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję szczęściarce!!! Dziękuję za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za zabawę i Gratuluję Katarzynce =}

    OdpowiedzUsuń

Napisz, co o tym myślisz. :) Dziękuję. :)