Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Jeśli zdarza się inaczej - wyraźnie o tym informuję. Uszanuj to, proszę, i nie kopiuj, nie rozpowszechniaj zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody.

niedziela, 11 grudnia 2011

Krajobraz z dzwonkiem


Kolejna haftowana kartka świąteczna, tym razem z dzwoneczkiem na pierwszym planie.

***
Countryside with a bell. I've just finished a cross-stitched Christmas card with the bell in the foreground.



Okazało się, że kolory mojej kartki (niebieski, ecru, bordo, złoty) i temat odpowiadają Wyzwaniu Szuflady # 46, więc pomyślałam, że i ja dopiszę się do zabawy. :)

8 komentarzy:

  1. Przepiękna praca:)
    Dziękuję za udział w Szufladowej zabawie!

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna, sporo przy niej pracy było podziwiam :) Dziękuję za udział w wyzwaniu

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna karteczka, świetny na niej hafcik.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj Reniu.
    Dziś przyszła do mnie paczuszka od Ciebie :)
    Zaskoczyła mnie ilość cudowności, które otrzymałam, ale też ich piękno!!! Wyglądają jeszcze wspanialej niż na zdjęciach. Nie wiem nad czym się bardziej zachwycać, bo wszystko mnie zauroczyło :) Wykonane z taką precyzją i wprawą... idealne i piękne!
    Śnieżynki, kolczyki, broszka, niebywałej urody karteczka, łakocie... nawet o moim smyku pomyślałaś <3
    Jak wróci z przedszkola, będzie wniebowzięty, kolorowanki i odznaczenia przedszkolne, to jest coś co mój Filip lubi najbardziej:)
    Dziękuję Ci Renatko, za tak wspaniałego Mikołaja z całego serca :) :*
    Zaglądać będę stale, jak tylko czas mi na to pozwoli :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny hafcik! Podziwiam!
    Karteczka wyszła piękna!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kasiu, bardzo się cieszę, że mogłam Ci sprawić tak wielką radość. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wasze komentarze motywują mnie do dalszych działań twórczych! Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń

Napisz, co o tym myślisz. :) Dziękuję. :)