Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Jeśli zdarza się inaczej - wyraźnie o tym informuję. Uszanuj to, proszę, i nie kopiuj, nie rozpowszechniaj zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody.

poniedziałek, 26 grudnia 2011

Świąteczne impresje

Christmas' memories

Obrazki, które otrzymałam od mojej sześcioletniej uczennicy - zakrywają plan zajęć.

***
Pictures received from my six-years-old pupil hide my schedule. 



A od świętego Mikołaja dostałam apetyczne kolczyki. Bardzo Ci dziękuję, mój Mikołaju! :) 

***
Santa Claus gave me this absolutely beautiful earings. Thank you very much, my Santa! :)



Zrobiłam w tym sezonie kilkanaście śnieżynek i ani jednej nie miałam dla siebie. Przecież tak nie mogło być! Na dzień przed Wigilią zdążyłam zrobić siedem.

***
I made few tatted snowflakes in this season and nothing was for me. How my Christmas tree would look like without any snowflake?! Impossible! So on the day before Christmas Eve I made seven ones.



Dekoracja na drzwiach wejściowych.

***
A decoration on the front door.


I najważniejsze - Światełko Betlejemskie dotarło do nas i rozświetlało mrok Wigilijnego wieczoru.

***
And the most important - the Light of Bethlehem lighting the darkness of Christmas Eve's evening.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisz, co o tym myślisz. :) Dziękuję. :)