Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Jeśli zdarza się inaczej - wyraźnie o tym informuję. Uszanuj to, proszę, i nie kopiuj, nie rozpowszechniaj zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody.

wtorek, 3 stycznia 2012

Zgubna czerń

Moja koleżanka bardzo lubi gubić kolczyki. :) Żeby było jasne - nie mam jej tego za złe. :) Dzięki temu mogę doskonalić mój frywolitkowy warsztat. :) Już raz dorabiałam kolczyk do tego kompletu, teraz zrobiłam oba od nowa. A nie są to jedyne kolczyki, które się rozstały z uszami E. :)

Kolczyki te pasują do kolejnego wyzwania Szuflady: ma być monochromatycznie z błyszczącym elementem. Dla potrzeb wyzwania czarny koralik zastąpiłam błyszczącym bezbarwnym, co, moim zdaniem, dodało kolczykom elegancji.

***
My friend has a tendency to loose her earings. :) But I'm not angry that I have to repaired them. Thanks to that I have one more chance to improved my tatting skills. I've made a second earing to this set already and now I 've just made two absolutely new. There's more earings which left E.'s ears. :) 

I've decided that these earings are suitable to Szuflada's amusement: it should be monochromatic and include a shining element. Instead of black beads I used shining colourless ones what made them even more elgant I guess.



Kolczyki wykonałam inspirując się wzorem serwetki zamieszczonym w czasopiśmie "Anna", nr 5/ 2003.

Na pasku bocznym po prawej stronie możecie obserwować moje postępy w haftowaniu obrazka "Kobieta z perłami" liczone w krzyżykach. Wymyśliłam sobie taki sposób motywowania się. :) Wzór w: "Hafty Polskie" nr 11/ 2010.

7 komentarzy:

  1. śliczne...bardzo eleganckie...

    OdpowiedzUsuń
  2. Reniu przepiękne są... zauroczyły mnie i czarne i sopelki błękitne...no istne cuda <3
    Wszystko co wychodzi spod Twoich łapek jest genialne :)
    Może kiedyś zrobimy małą wymiankę?
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczne kolczyki! Błyszczący koralik faktycznie dodaje im smaczku... :)

    Dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady i życzę powodzenia w losowaniu!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kolczyki, mam podobny naszyjnik, niestety to nie ja go zrobiłam, Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za tak miłe komentarze! Kasiu, pomyślimy o tym w późniejszym terminie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale eleganckie!!! Maleńki błysk dodaje urody! Hafcik "kobieta z perłami" to dopiero sprawdzian z cierpliwości! Pozdrawia:)

    OdpowiedzUsuń

Napisz, co o tym myślisz. :) Dziękuję. :)