Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Jeśli zdarza się inaczej - wyraźnie o tym informuję. Uszanuj to, proszę, i nie kopiuj, nie rozpowszechniaj zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody.

piątek, 9 marca 2012

Pawie oczka

Znalazłam odpowiednie koraliki, skończyłam nastrajające wiosennie kolczyki. Praca żmudna, ale mimo to bardzo przyjemna. :) Technika wykonania: haft krzyżykowy, inspiracja: obraz wykonany haftem krzyżykowym, "Kram z robótkami", nr 4/2005.

***
I found suitable beads and finished earings with a motif of peacock feathers. Although it was an arduous work, I made them with pleasure. :) Technique: cross-stitching.


2 komentarze:

  1. Praca zmudna, ale za to jakie efekty!
    Sliczne sa te kolczyki i bardzo oryginalne!
    Moc pozdrowien i zapraszam do mnie na Candy!

    OdpowiedzUsuń

Napisz, co o tym myślisz. :) Dziękuję. :)