Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Jeśli zdarza się inaczej - wyraźnie o tym informuję. Uszanuj to, proszę, i nie kopiuj, nie rozpowszechniaj zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody.

czwartek, 8 marca 2012

Z błękitem nieba

Wczoraj szukałam koralików do zupełnie innych kolczyków. Natrafiłam na druciki, a obracając je w dłoniach pomyślałam o dwóch błękitach, które leżały schowane na dnie pudełka A potem wystarczyła już tylko odrobina wyobraźni i szybciutko powstały nowe kolczyki. :)

***
Yesterday I was looking for beads for earings which I had started to make few days ago when I found little wires. And while turning them in my hands I thought about two blue beads which were hidden at the bottom of the box. Then my imagination started to work and new earings appeared very quickly. :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisz, co o tym myślisz. :) Dziękuję. :)