Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Jeśli zdarza się inaczej - wyraźnie o tym informuję. Uszanuj to, proszę, i nie kopiuj, nie rozpowszechniaj zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody.

wtorek, 17 kwietnia 2012

Green Tears


 

 
Kolczyki wykonałam inspirując się wzorem serwetki zamieszczonym w czasopiśmie "Anna", nr 5 maj 2003.

Dziewczyny, nie zrażajcie się do robienia na drutach! Dlaczego od razu zakładacie, że nie umiecie? Po prostu jeszcze nie wiecie, że potraficie! :) Ja też myślałam, że robienie na drutach jest bardzo skomplikowane, i nie dla mnie, i nie umiem, i... wzięłam druty, obejrzałam kilka filmików, poczytałam, przypomniałam sobie, jak mnie kiedyś mama uczyła, a przede wszystkim bardzo chciałam mieć taką chustę! Pierwsza nie wyszła taka, jak należy. Ta jest druga, zaczęta jeszcze w ubiegłym roku, odłożona na bok z powodu innych zajęć, ale wreszcie skończona. Robienie na drutach wcale nie jest takie trudne, jakby się wydawało. I wciąga! :)

Dziękuję wszystkim za przemiłe komentarze. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisz, co o tym myślisz. :) Dziękuję. :)