Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Jeśli zdarza się inaczej - wyraźnie o tym informuję. Uszanuj to, proszę, i nie kopiuj, nie rozpowszechniaj zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody.

sobota, 21 kwietnia 2012

Trafiłam do Muzeum

Nie, nie, nie jestem aż tak wiekowym stworzeniem, żeby już mnie na wystawach pokazywać. :) Ale teraz już oficjalnie mogę wszystkich poinformować, że moje prace zostaną wystawione w Muzeum Włókiennictwa w Łodzi na wystawie "Z nici Ariadny". :):):)

***
I've got to the museum. No, I'm not so old in order to be a suitable object to the museum. :) But now I can officially announce that my works will exhibit in Central Museum of Textiles in Łódź. :):):)


A na wystawie zagoszczą:
"Kobieta z perłami", "Wiosna" i "Uśmiech lata". :)

***
Here you can see my works which will be exhibited very soon. :)


Wzór "Kobiety z perłami" znajduje się w czasopiśmie "Hafty Polskie", nr 11/2010.

2 komentarze:

Napisz, co o tym myślisz. :) Dziękuję. :)