Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Jeśli zdarza się inaczej - wyraźnie o tym informuję. Uszanuj to, proszę, i nie kopiuj, nie rozpowszechniaj zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody.

wtorek, 15 maja 2012

White tears bis

To samo, co wcześniej, tylko teraz moje. :) A dzisiaj zatęskniłam za szydełkiem i wyciągnęłam wzór kolejnej serwetki, która bardzo mi się spodobała. Chociaż powinnam się uczyć. Albo nadrabiać moją wielką krzyżykową zaległość. Albo... Cóż, trudno, znajdę czas i na to. :)

A tymczasem w Muzeum Włókiennictwa w Łodzi można już oglądać nie tylko moje robótkowe osiągnięcia. :) Tutaj relacja z otwarcia wystawy: klik.

***
These are the same earings as in the previous post but this ones are mine. And today I've started another impressive tablecloth. Although I should learn, or cross-stitch my (not) forgotten picture, or... I hope I'll manage with everything. Time and tide wait for no man. :)

In Central Museum of Textiles in Łódź you can see my works and admire another beautiful things. Here is a short report of the opening day: click.


Kolczyki wykonałam inspirując się wzorem serwetki zamieszczonym w czasopiśmie "Anna", nr 5/ 2003.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisz, co o tym myślisz. :) Dziękuję. :)