Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Jeśli zdarza się inaczej - wyraźnie o tym informuję. Uszanuj to, proszę, i nie kopiuj, nie rozpowszechniaj zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody.

piątek, 4 maja 2012

White? Yes, white. Why not?

Białe? Hmm... Nikt do tej pory nie chciał białych kolczyków. A tu pojawiła się Violet, która powiedziała: "białe". Upewniłam się. Nie zmieniła zdania. Nic nie mam do tego koloru, ale jakoś nie myślałam o nim jako kolczykowym. Zaczęłam od czarnych, z tym kolorem jestem dłużej zaznajomiona.

***
White? Well... Nobody has wanted white earings so far. And Violet has apeared and said: "white". I asked again. She didn't change her mind.  I've never thought about white earings. I don't know why. Firstly, I made black ones. I'm more familiar with this colour. :)


I przyszedł czas na białe. Zrobiłam, popatrzyłam... niepraktyczne to, pewnie się szybko pobrudzi, zakurzy... Nic to! Niedługo też będę miała takie zwiewne, letnie kolczyki, koniecznie białe! :) A może jeden biały, drugi czarny?... :)

***
And after such a warm-up I made a white version of tears. I've made them, and looked... they're impractical, easy to dirty... And, well... I love them! I'm going to make similar for me. They are ideal for sunny summer weather. Or maybe instead of white - one earing in black, and the other in white?... :)



Kolczyki wykonałam inspirując się wzorem serwetki zamieszczonym w czasopiśmie "Anna", nr 5/ 2003.

2 komentarze:

  1. jak zawsze podziwiam... Twoje kolczyki są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku! Jakie te Twoje kolczyki są piękne! Fajnie wyglądają i te białe też! Pozdrawiam i bardzo dziękuję za miłe komentarze u mnie na blogu:)))

    OdpowiedzUsuń

Napisz, co o tym myślisz. :) Dziękuję. :)