Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Jeśli zdarza się inaczej - wyraźnie o tym informuję. Uszanuj to, proszę, i nie kopiuj, nie rozpowszechniaj zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody.

czwartek, 21 czerwca 2012

Wymianka

Kasiu, wiem, że w Twoim życiu teraz dużo się dzieje, ale bardzo chciałam pochwalić się tym, co od Ciebie dostałam. Wpisuję to wszystko z nutą niepewności i z nadzieją, że moja paczka do Ciebie również dotarła. Kasia prowadzi blog Zacisze i robi piękne rzeczy z masy solnej i techniką decoupage. Jest to ta sama Kasia, której dopisało szczęście w losowaniu w moim candy. I zaproponowała mi wymiankę. Cieszę się niesamowicie z tych drobiazgów, które mi zrobiła!!! Zobaczcie sami. I jeszcze dostałam cudnego aniołka! Na szczęście. :)

***
Kate, I know that many things is happening in your life but I wanto to show everybody what I've received from you. However, I'm still not sure if you've received my gift. Just a few words about Kasia: she has a blog Zacisze - see how many beautiful things sha can do. It's Kate who won my candy last year. And she has proposed an exchange. I'm utterly happy with bracelet and earings that she made for me. And she also sent me an angel for luck. :)


  

A ja przygotowałam Kasi frywolitkowy zestaw.

***
And it's my tatting set for Kate.




A teraz trzymajcie kciuki za mój egzamin, który już niedługo ostatecznie zakończy kolejny etap mojego życia i otworzy kolejny. :)

***
Cross your fingers, please! Next week I'll take my final exam which will be the end and the beggining at the same time. As Benjamin Franklin said: "Early to bed, early to rise, makes a man healthy, wealthy and wise". Unfortunately, I don't respect these rules but I still hope to be healthy, wealthy and wise. :)

1 komentarz:

Napisz, co o tym myślisz. :) Dziękuję. :)