Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Jeśli zdarza się inaczej - wyraźnie o tym informuję. Uszanuj to, proszę, i nie kopiuj, nie rozpowszechniaj zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody.

środa, 4 lipca 2012

Jesienny liść

Już jakiś czas temu spodobał mi się ten wzór odkryty w przepastnych źródłach internetowych, ale brakowało mi motywacji, żeby się za niego zabrać. Z pomocą przyszedł mi Kreatywny Kufer i kolejne kreatywne wyzwanie, tym razem w temacie: liść. Zrobiłam i zgłaszam moją pracę do wyzwania.
Wzór pochodzi z obcojęzycznej (japońskiej, chińskiej? z elementami języka angielskiego) książki, jednak nie potrafię podać autora ani tytułu, bo mam tylko stronę ze wzorem. Gdyby ktoś wiedział, skąd ten wzór pochodzi, dodajcie, proszę, tę informację w komentarzu.

***
An autumn leaf. I've thought about this pendant till I saw its pattern in the internet but I needed an incentive to do it. And I found inspiration in Kreatywny Kufer. Because this pendant has a shape of a leaf I decided to enter for a challenge. I know that its pattern was published in a book but, unfortunatelly, I don't know the title... So if anybody knows where the pattern was published, please write it in comments.






Chcę się z Wami podzielić radosną wiadomością: los się do mnie uśmiechnął i wygrałam Candy zorganizowane przez Lunę. :):):)

6 komentarzy:

  1. WoW!!! ale jest boski :D można sie dowiedzieć gdzie w necie ten wzór się pałęta?? nie natrafiłam na niego jeszcze...
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna praca! Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekna praca :) Moj pierwszy faworyt ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za wszystkie miłe słowa! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny, frywolitkowe cuda mnie urzekają

    OdpowiedzUsuń

Napisz, co o tym myślisz. :) Dziękuję. :)