Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Jeśli zdarza się inaczej - wyraźnie o tym informuję. Uszanuj to, proszę, i nie kopiuj, nie rozpowszechniaj zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody.

poniedziałek, 23 lipca 2012

Three years later

Po trzech latach udało mi się wreszcie dobrnąć do końca. Właśnie dziś skończyłam haftować obraz - maki!!! :) Ciężko pracowałam nad nim przez kilka tygodni, by dziś cieszyć się efektami mojej pracy. :)

***
Yeah, exactly three years later... I finished my cross-stichted picture!!! I fought with lack of time during this years, and just after graduated from my studies I was working like a Trojan, and now today you can see the final effect of my efforts.

157 kolorów


18 części wzoru


Jak widać na załączonym wyżej obrazku wzór przerysowałam na kartki formatu A3. Było to tak: ktoś namalował obraz, którego zdjęcie znalazłam w internecie. Zdjęcie już się gdzieś zapodziało, drugi raz nie udało mi się znaleźć w internecie ani autora, ani obrazu. Ale maki tak bardzo mi się spodobały, że przerobiłam zdjęcie na wzór haftu. I skończyło się właśnie tak, jak widać poniżej.

72900 krzyżyków (300x243), 26 x 36 cm






Dziękuję serdecznie za komentarze i Waszą obecność!





4 komentarze:

  1. Przepiękny! Gratuluję wytrwałości :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obraz jest niesamowity, a jak czytam, sama go niejako odtworzyłaś ze zdjęcia, to robię wielkie oczy. :)

    OdpowiedzUsuń

Napisz, co o tym myślisz. :) Dziękuję. :)