Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Jeśli zdarza się inaczej - wyraźnie o tym informuję. Uszanuj to, proszę, i nie kopiuj, nie rozpowszechniaj zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody.

środa, 8 sierpnia 2012

Haruni

Kiedy tylko zobaczyłam ten wzór, wiedziałam, że kiedyś zrobię taką chustę. I zrobiłam. Moim zdaniem wzór jest przepiękny, zresztą zdecydowana większość chust i szali robionych na drutach wzbudza mój zachwyt.
Autorka wzoru, Emily Ross, napisała w instrukcji, że słowo Haruni w języku Tolkienowskich elfów znaczy 'babcia'. A wzór był dostępny na Raverly.
Do zrobienia chusty zużyłam ok. 1,5 motka Peonii. Wymiary: 114 x 192 cm.

***
I felt in love with this pattern in the moment when I had seen it. It's amazing beyond a shadow of a doubt!
As it is written in instructions, "Haruni means 'Grandmother' in Quenya, Tolkien's elves language." However, I made this shawl for my young friend. :) I found the pattern at Raverly. Its author is Emily Ross. It has 114 x 192 cm. Lovely! :)








3 komentarze:

  1. Prezentuje się pięknie. Bardzo ładny kolor. Dobrze, że pokazałaś ją rozpostartą w dłoniach, widać wtedy jaka jest wielka. Na trawie nie widać tego pokaźnego rozmiaru.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję. Tak, tak, masz rację, na trawie wygląda na dużo mniejszą. Chciałam zostawić sobie na pamiątkę chociaż zdjęcie.

    OdpowiedzUsuń

Napisz, co o tym myślisz. :) Dziękuję. :)