Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Jeśli zdarza się inaczej - wyraźnie o tym informuję. Uszanuj to, proszę, i nie kopiuj, nie rozpowszechniaj zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody.

poniedziałek, 13 sierpnia 2012

Mitenki

A to są moje robótkowe zaległości - chociaż skończone 2 tygodnie temu, dopiero dziś spojrzałam na te mitenki nieco łaskawszym okiem i wywlekam na światło dzienne. Trochę byłam zmęczona pracą nad nimi, musiałam je dość szybko zrobić, używałam cienkiej nitki, co nie przyspieszało robótki. Na szczęście wszystko dobrze się skończyło, a rękawiczki przypadły właścicielce do gustu.

***
Although I had finished mittens two weeks ago, I was too tired of doing them to publish photos. I had to make them quickly and I used thin thread. What's more, I was afraid of client's reaction but I know that everything is OK.




Obecnie pracuję nad tęczą. :) 

 


1 komentarz:

Napisz, co o tym myślisz. :) Dziękuję. :)