Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Jeśli zdarza się inaczej - wyraźnie o tym informuję. Uszanuj to, proszę, i nie kopiuj, nie rozpowszechniaj zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody.

poniedziałek, 20 sierpnia 2012

Motylem jestem

Moja tęczowa chusta kolorowa jak skrzydła motyla. :) Wzór był prosty, ale w połączeniu z kolorową włóczką YarnArt (kolor 751, 100 g, 520 m) wygląda uroczo. Podobają mi się przejścia jednego koloru w drugi, układ pasków, i wzór, i włóczka. Na chustę o wymiarach 192 x 105 cm wystarczył jeden motek.
Wzór: "Easy as Pie", autor: Maiden Brooklyn. Zapewne znalazłam go na Raverly, ale pewności nie mam.

***
In fact, it was as easy as pie. This simple pattern is ideal for such a colourful shawl. I love it! 
It's Maiden Brooklyn's pattern "Easy as Pie", I probably found it at Raverly but I'm not sure.
YarnArt, color 751, 100 g - 520 m.
Shawl: 192 x 105 cm. 










1 komentarz:

Napisz, co o tym myślisz. :) Dziękuję. :)