Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Jeśli zdarza się inaczej - wyraźnie o tym informuję. Uszanuj to, proszę, i nie kopiuj, nie rozpowszechniaj zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody.

poniedziałek, 27 sierpnia 2012

When the night has come

Czarny jak noc komplet biżuterii - naszyjnik i bransoletka. Początkowo miały wyglądać zupełnie inaczej, ale w trakcie robótki zmieniłam zamiary, i podoba mi się to, co wyszło spod igły. Podoba mi się, bo jest proste i eleganckie. I zostały mi jeszcze dwa koraliki, w sam raz na jakiś wisorek. :)

***
I can wear my new necklace and bracelet. :) It hasn't been made as I thought at the beggining but I don't want to change anything. It's elegant and nice. I like it. And I still have got two beads left - that't enough to make a pendant. :)





2 komentarze:

Napisz, co o tym myślisz. :) Dziękuję. :)