Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Jeśli zdarza się inaczej - wyraźnie o tym informuję. Uszanuj to, proszę, i nie kopiuj, nie rozpowszechniaj zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody.

czwartek, 2 sierpnia 2012

Zaplątana w szarość

Mimo kolorowego lata, pobawiłam się szarością. Ale zabawy już koniec, bo i nitkę wykorzystałam do ostatnich centymetrów. :) Zawieszka stanowi komplet do wczorajszych kolczyków.

***
Although there is colourful summer around me I've played with greyness. However, it's the end because I'm out of tread in this colour. :) The pendant and earings that I showed yesterday are a set.



1 komentarz:

  1. Teraz dopiero trafiłam na komplecik w tych szarościach :) Rewelacyjna zawieszka! Wspaniały pomysł :) Oglądam i podziwiam Reniu :)

    OdpowiedzUsuń

Napisz, co o tym myślisz. :) Dziękuję. :)