Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Jeśli zdarza się inaczej - wyraźnie o tym informuję. Uszanuj to, proszę, i nie kopiuj, nie rozpowszechniaj zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody.

środa, 5 września 2012

2 x 2

Ostatnio skupiłam się głównie na przygotowaniu prac na Siłownię Twórczą. Prace zrobione, zdjęcia wysłane. :) A dziś mam do pokazania dwa dwukolorowe kolczykowe duety.

Jeśli chcecie otrzymywać bieżące informacje o wpisach na blogu, zapraszam do polubienia mojej strony na facebook.com.

***
I've been focused on a challenge lately but I'm not allowed to show my works. So today you can see two pairs of earings in two colours.

If you want to follow my posts, let's click "I like it!" at my Fanpage. 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisz, co o tym myślisz. :) Dziękuję. :)