Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Jeśli zdarza się inaczej - wyraźnie o tym informuję. Uszanuj to, proszę, i nie kopiuj, nie rozpowszechniaj zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody.

czwartek, 20 września 2012

Biel i fiolet - dzyń dzyń

A właściwie śmietankowo - jagodowo. Dzwoneczki były moją kolejną pracą przygotowaną na Siłownię twórczą. Bardzo podoba mi się połączeni bieli i innego koloru, w tym przypadku fioletu. Myślę, że zaowocuje to kolejnymi kolorowymi dzwoneczkami. Na początku wydawało mi się, że takie dzwonki nie będą zbyt dobrze wyglądały, ale skoro zaczęłam robić jeden, trzeba było dobrnąć do końca. I jak się okazało - wyglądają ślicznie! (Zachwycił się autor swoją pracą, a co!:)) I jak już pisałam w poprzednim wpisie - zobaczcie inne prace i zdolne łapki, które te prace stworzyły.

***
Bells were also prepared for the challenge. I like the combination of white and purple although at the beginning I didn't feel that these colours should have gone together. But I started to make a bell so I had to finish it. And it looked beautifully! (From the author's personal point of view.:)) I think that there will be more such combinations - similar but different in colours.




2 komentarze:

  1. Witam serdecznie.
    Dzwoneczki rewelacja, czy mogłabym otrzymać od Ciebie schemat graficzny dzwonka, byłabym bardzo wdzięczna.Mój adres glmagda@wp.pl. Pozdrawiam bardzo gorąco Magdalena Kozłowska

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojoj, są piękne. Wprawdzie jestem jeszcze raczkująca we frywolitce ale zakochałam się w tych dzwoneczkach. Czy ja też mogłabym pouśmiechać się o schemat? bmkika@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

Napisz, co o tym myślisz. :) Dziękuję. :)