Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Jeśli zdarza się inaczej - wyraźnie o tym informuję. Uszanuj to, proszę, i nie kopiuj, nie rozpowszechniaj zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody.

piątek, 7 września 2012

Duecik

Ponieważ bardzo lubię ten wzór, przygotowałam kolejne kolczyki. Przeglądam moje niciane zbiory i myślę, co mogłabym z nich zmajstrować. I chociaż marzą mi się wielkie dzieła, jakieś naszyjniki czy bransoletki, jednak niepokorna igła wciąż dzierga kolczyki. Jest też zapas nitki na świąteczne ozdoby, więc myślą wracam do dzwoneczków i śnieżynek, i już co nieco w tym zakresie działam. Bo potem święta znowu mnie zaskoczą, choinka ni stąd ni zowąd zagości w domu... a dzwoneczki pozostaną jedynie wytworem mojej wyobraźni. Ale dziś kolczyki.

***
I like this pattern very much so I must have done another pair of earings. I found a few pieces of new thread in my collection and I'm going to prepare as many earings or pendants, or bracelets as I can. Oh, let's think realistically - I'll probably use it for earings! And Christmas bells. Yeah, it's high time to plan Christmas decorations. And cards. :) Time flies.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisz, co o tym myślisz. :) Dziękuję. :)