Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Jeśli zdarza się inaczej - wyraźnie o tym informuję. Uszanuj to, proszę, i nie kopiuj, nie rozpowszechniaj zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody.

czwartek, 20 września 2012

Duet jagodowo - śmietankowy

Jeden z moich ulubionych wzorów został wykorzystany do zrobienia kolczyków na potrzeby Siłowni Twórczej w Zakątku Kreatywnych Kobiet. Temat był bardzo słodki: Lody śmietankowo-jagodowe, i dzięki temu mam słodkie kolczyki. Bardzo mnie cieszą głosy osób, które wybrały moje prace - DZIĘKUJĘ! Niby taka mała rzecz, a dodaje skrzydeł. :) Polecam Wam obejrzenie wszystkich prac, zapoznanie się z innymi inspirującymi blogami, a przyznam się, że byłam bardzo ciekawa, kto kryje się za tymi zdjęciami. Sami też zobaczcie, jaki słodziak zwyciężył. ;) Polecam!

***
These earings were made especially for the challenge. I'm happy that anybody chose them in voting - THANK YOU! :) There are many beautiful things that women prepared for this purpose. I strongly recommend you to see it on your own: here.





2 komentarze:

  1. Prześliczne prace zgłosiłaś na siłownię - cuda robią twoje zdolne rączki Reniu:))
    P.S.
    W poniedziałek wylatuje paczuszka do ciebie - w końcu. Mam nadzieję że będziesz zadowolona z tego c w niej znajdziesz:) buziaki Sylwia - Luna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie za te miłe słowa. :) A od poniedziałku będę odliczać dni i czekać na przesyłkę. :)

      Usuń

Napisz, co o tym myślisz. :) Dziękuję. :)