Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Jeśli zdarza się inaczej - wyraźnie o tym informuję. Uszanuj to, proszę, i nie kopiuj, nie rozpowszechniaj zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody.

poniedziałek, 17 września 2012

Dzwoneczki

Czas zacząć przygotowania do świąt, a na dobry początek - dzwoneczki, przy których nieco kombinowałam z przedostatnim rzędem. Podoba mi się taka drobna zmiana i chyba będę się jej trzymać, chociaż może w międzyczasie wymyślę coś innego.

***
I think it's high time for preparing to Christmas. ;) Let's start with bells. :)



2 komentarze:

  1. Przepiękne te dzwoneczki, bardzo mi się podobają, niezwykle urokliwe. Szkoda, że tak nie potrafię... Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj.
    Jestem u ciebie pierwszy raz i podziwiam twoje dzwoneczki. Ja wlaśnie zaczęłam naukę frywolitki i chciałabym prosić o wzorek na te dzwoneczki - jeśli jest to możliwe oczywiście?
    brisbis@o2.pl

    OdpowiedzUsuń

Napisz, co o tym myślisz. :) Dziękuję. :)