Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Jeśli zdarza się inaczej - wyraźnie o tym informuję. Uszanuj to, proszę, i nie kopiuj, nie rozpowszechniaj zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody.

środa, 26 września 2012

Prezent

Dziś otrzymałam przesyłkę od Sylwii z sutaszową biżuterią, którą wygrałam w candy. Pierwszy raz miałam okazję trzymać w dłoniach coś wykonanego tą techniką. Obejrzałam biżuterię z każdej strony, żeby przyjrzeć się, jak to zostało zrobione. :) Sylwio, bardzo Ci dziękuję za przesyłkę. Wszystko bardzo mi się podoba! Sutaszowy zestaw w brązach bardzo mi przypadł do gustu, a niespodzianka - turkusowa bransoletka - pasuje do moich kolczyków. Chociaż mam już tyle kolczyków, że zawsze coś do czegoś dopasuję... :) Brązowe koraliki są piękne - każdy jest inny, co mi się bardzo podoba. Jeszcze raz bardzo Ci dziękuję!

***
I've recived the present from Sylwia as I won her candy. :) It's the first set of soutache jewelery in my collection and I like it very much! Thank you! I wanted  the brown set, I didn't have any particular reasons for it but I like this colour. The blue bracelet was a suprise and is nice as well, and it suits to my earings so I'm double happy!


W moim robótkowym świecie nie dzieje się prawie nic. Prawie, bo robię kolejną serwetkę na drutach i już jest coraz bliżej końca, więc jeszcze chwila, dwie i będzie gotowa. Dużo czasu poświęcam przygotowaniom do pracy, chociaż nie muszę, ale po prostu chcę prowadzić ciekawe lekcje. Taki los nauczyciela... :) Ostatnio rysowałam: trzy jeże, wiewiórka i grzybek, tak trochę jesiennie. :)

***
Almost nothing has happened in my artistic world. My work is very demanding; although I don't have to prepare any extra materials I want to do it because I have many ideas how lessons should look like. Yeah, I'm a teacher. :) But I know that I can organized my work in a more effective way in order to have more time for my hobby. It'll happen sonn I guess. I'm knitting the next mat row by row, but lately I've spent my time drawing some pictures.


2 komentarze:

  1. Witaj Renatko, bardzo się cieszę, że biżuteria ci się podoba:) niech służy jak najlepiej - co do różności kamieni to jest właśnie urok stosowania naturalnych minerałów tu akurat jaspisów:) Pozdrawiam ciepło Sylwia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapomniałam dodać że bardzo mi się podobają twoje rysunki - zwierzaki są na nich takie urocze:)
      p.s.
      też jestem nauczycielką:)

      Usuń

Napisz, co o tym myślisz. :) Dziękuję. :)