Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Jeśli zdarza się inaczej - wyraźnie o tym informuję. Uszanuj to, proszę, i nie kopiuj, nie rozpowszechniaj zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody.

niedziela, 30 września 2012

Serwetka w duże liście

Kolejna serwetka wykonana na drutach. Jestem z siebie dumna, że udało mi się zrobić tak dużą serwetkę, chociaż kilka razy poplątałam się w liczeniu oczek, ale za to nauczyłam się przesuwać oczka do przodu i do tyłu! Patrycjo, bardzo Ci dziękuję za wskazówki! Polecam blog Patrycji: Milczenie nitek.
Wzór: "Igłą i nitką", 1996. Średnica: 100 cm. Nici: Snehurka tex 50x3.



5 komentarzy:

  1. Piękna serweta!
    Cieszę się, że wskazówki się przydały, polecam się na przyszłość :)
    Serdeczne pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę o tym pamiętać, dziękuję. :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Miło mi, że się podoba, dziękuję. :)

      Usuń

Napisz, co o tym myślisz. :) Dziękuję. :)