Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Jeśli zdarza się inaczej - wyraźnie o tym informuję. Uszanuj to, proszę, i nie kopiuj, nie rozpowszechniaj zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody.

sobota, 27 października 2012

Jesienne liście

Zrobiłam pierwszy mały krok w robieniu biżuterii z koralików. W czasopiśmie "Bead & Button" z 2007 r. znalazłam piękny wzór liści autorstwa Lindy Getting, który postanowiłam jakoś wykorzystać. Koralikowych liści użyłam do zrobienia naszyjnika, który zgłosiłam na konkurs "Jesinne inspiracje" na portalu mamycel.pl

***
Autumn leaves. It's my first step in beading. I hope that not the last one. Leaves are Linda Gettings' project which was published in "Bead & Button", December 2007.



5 komentarzy:

  1. hej zapraszam na wymiankę owocową, która organizuję, może się skusisz.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam jesienne liście, a Twoje są naprawdę śliczne :)
    Życzę powodzenia w konkursie !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Co prawda nie odniosłam sukcesu w konkursie, ale za to mam teraz naszyjnik. :)

      Usuń
  3. naszyjnik robi wrażenie...
    piękny jest :)

    OdpowiedzUsuń

Napisz, co o tym myślisz. :) Dziękuję. :)