Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Jeśli zdarza się inaczej - wyraźnie o tym informuję. Uszanuj to, proszę, i nie kopiuj, nie rozpowszechniaj zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody.

niedziela, 21 października 2012

KolorLove

"Kolorowe kredki w pudełeczku noszę, kolorowe kredki bardzo lubią mnie..." :) Ta piosenka stała się inspiracją do wykonania pracy na kolejną Siłownię Twórczą: "Z nostalgią o szkole". Pamiętam zarówno melodię, jak i tekst, chociaż od czasu, kiedy jej się uczyłam, minęło już wiele lat. Tę Siłownię wygrała przecudna owieczka w szkolnym mundurku, która w szkole na pewno miałaby same szóstki. :) Wyniki wraz zdjęciami prac znajdziecie TUTAJ. Ja pomyślałam o szkole z nostalgią, ale na wesoło i zrobiłam kolorowe kolczyki i bransoletkę. :)




5 komentarzy:

  1. Świetny pomysł! No i kolorowo jest! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł na bransoletkę, kolczyki wyszły też niczego sobie, ciekawe jaki pomysł wpadł ci do głowy z wykorzystaniem filcu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Pomysł przebiegł przez głowę i biega dalej, póki co nie mam czasu, żeby go złapać. :)

      Usuń
  3. Prześliczne, wiosenne, fantastyczne!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już zapomniałam, że ten wpis dotyczy tych kolczyków. :)

      Usuń

Napisz, co o tym myślisz. :) Dziękuję. :)