Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Jeśli zdarza się inaczej - wyraźnie o tym informuję. Uszanuj to, proszę, i nie kopiuj, nie rozpowszechniaj zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody.

sobota, 6 października 2012

Mały kwiatek i śnieżynki

Polubiłam robienie serwetek na drutach - są delikatniejsze niż szydełkowe i wydaje mi się, że zużywa się mniej nici. Oba wzory już wcześniej przetestowałam, teraz starałam się, żeby były bardziej dopracowane, ale nie do końca mi to wyszło. Serwetki robiłam z myślą o Monice i jej Focus English School. :)
Większa serwetka - "Mały kwiatek" ma 39 cm średnicy, mniejsze - "Śnieżynki" - 27 cm.
Wzory: "Igłą i nitką", 1996.





1 komentarz:

  1. Śliczne :)
    I masz rację: te na drutach są delikatniejsze i "zwiewniejsze" niż szydełkowe :)

    OdpowiedzUsuń

Napisz, co o tym myślisz. :) Dziękuję. :)