Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Jeśli zdarza się inaczej - wyraźnie o tym informuję. Uszanuj to, proszę, i nie kopiuj, nie rozpowszechniaj zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody.

poniedziałek, 26 listopada 2012

Blue, I see something blue

Przerwa w fioletach. :) Długość bez bigla - 3,7 cm, szerokość - 3,7 cm.
Do kupienia na Dogomanii - KLIK.


Wzór: Renik.

Anecie z bloga Bella-art serdecznie dziękuję za wyróżnienie, o takie:

 

Zasady przyznawania tego wyróżnienia są niemal wszystkim znane. Mówią, że zasady są po to, żeby je łamać... Wyróżnienie przekazuję dalej:

Patrycji (Milczenie nitek) tworzącej przepiękne serwetki na drutach.

 Pytań, tak jak i wcześniej, nie mam. A Aneta pytała o:
1. Na początek, proszę, napisz kilka słów o sobie, zaczynając od słowa "JESTEM..." Po prostu - jestem.
2.Słodkie czy kwaśne? Słodkie.
3.Ulubiona dziedzina rękodzieła? Podoba mi się wszystko, o czym do tej pory słyszałam.
4.Kot czy pies? I kot, i pies.
5.Twój sposób na chandrę? Nie wiem, co to jest chandra.
6.Ulubiony kolor? Hm... kolorowy. :)
7.O czym marzysz? :)
8. Twoja ulubiona forma relaksu? Cokolwiek bym nie robiła, zawsze odpoczywam od czegoś innego.
9.Co skłoniło Cię do założenia bloga? Nie pamiętam.
10.Jeśli na wakacje to tylko do...? Nie ważne gdzie, byle w dobrym towarzystwie.
11. Ulubiona pora roku? Każda ma swój urok.

1 komentarz:

Napisz, co o tym myślisz. :) Dziękuję. :)