Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Jeśli zdarza się inaczej - wyraźnie o tym informuję. Uszanuj to, proszę, i nie kopiuj, nie rozpowszechniaj zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody.

sobota, 17 listopada 2012

Bombka # 1

Niedawno kupiłam listopadowy numer "Twórczych Inspiracji", w którym był wzór na prostą w wykonaniu bombkę. Musiałam zrobić. :) Moja bombka jest wykonana z papieru, taki prototyp, ciut krzywy tu i ówdzie.

***
I bought a November issue of "Twórcze Inspiracje" where I found a guide to a Christmas ball. I had to make it. My Christmas ball is made from paper, it's the first one so it's a bit crooked.




I jeszcze pudełko na broszkę. I na tym skończyła się moja twórczość w tym tygodniu.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisz, co o tym myślisz. :) Dziękuję. :)