Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Jeśli zdarza się inaczej - wyraźnie o tym informuję. Uszanuj to, proszę, i nie kopiuj, nie rozpowszechniaj zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody.

piątek, 9 listopada 2012

F'n'F

F'n'F. Filc & frywolitka. Zainspirowała mnie Dudqa swoją filcową bransoletką z sutaszowym motywem - KLIK. A ponieważ sutaszem się nie zajmuję, więc połączyłam filc z frywolitką. Bardzo mi się to połączenie podoba, więc należy się spodziewać podobnych tworów. :) Poza tym otulam biel pastelami, czyli przygotowuję pracę na kolejną Siłownię Twórczą (szczegóły na pasku bocznym). I jestem z siebie dumna, bo prjektuję coś sama, nie zaglądając do żadnego wzoru! Przechodzę twórczą ewolucję. :)

***
Felt & tatting. I had been thinking about such a mix before this idea finally materialized in my head. I was inspired by Dudqa and her bracelet made with felt and sutache - look here. And in the end I combined felt and tatting. I like this bracelet very much so you should expect more things combining these two materials.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisz, co o tym myślisz. :) Dziękuję. :)